(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

کالر آیدی بی کالر آیدی


خوب اون برنامه ای که قولشو داده بودم و خیلی هام منتظرش بودن تا از شر تلفن کارتی و کارتهای دویل و کلا از شر نمایش شماره تلفنشون خلاص بشن.
با این برنامه می تونید هر جایی که می خواهید زنگ بزنید بدون اینکه کالر آیدی طرف شمارتونو نمایش بده مزیتی که این برنامه نسبت به برنامه های مشابه داره اینه که می تونید هر شماره ای که می خواهید رو روی کالر آیدی طرف نمایش بدین.
لطفا فکرهای بد نکنید

چند نکته مهم در مورد این برنامه:
بعد از نصب برنامه‌‌ در بخش NUMBER شماره ای که می خواهید به جای شماره شما نمایش داده بشه رو بنویسین در ضمن کد یادتون نره مثلا:****۰۵۸۲ بعد از اون دکمه Format رو بزنید تا گزینه SDMF روشن بشه . خوب حالا بالای پنجره برنامه رو نیگاه کنین اونجا چهار تا دکمه هست اونی که شبیه آچاره رو کلیک کنید و داخل پنجره ای که باز می شه در بخش
Output Device گزینه Modem رو انتخاب کنید.خوب OK کنید تا این صفحه بسته بشه .حالا دکمه play رو بزنید تا پنجره ای با نام Modem Dialer باز بشه داخل این پنجره باید شماره جایی رو که می خوایین زنگ بزنید وارد کنید. حالا دکمه Dial  رو بزنید.
اگه جواب نداد باید فرمت های دیگه ای که داره رو امتحان کنید.
در ضمن این برنامه با هر مودمی جواب نمیده اگه نتونستین باهاش کار کنید پشت سر من بد بخت چیزی نگین .خدا کنه مودمتون این برنامه رو ساپورت کنه که ما خجالت زدتون نشیم
.
 
دانلود برنامه 
اینم نمونه کار این برنامه که روی یه کالر آیدیه معمولی می تونید اونو ببینید که اعدادش با اعداد داخل عکس بابا یکیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد