(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

افتضاح جدید آموزشکده فنی و حرفه ای سما آزاد شهر

قبل هر چیزی یه سلام خدمت تموم دانشجویان عزیز آموزشکده سما آزادشهر عرض کنم که درس خوندن با اعمال شاقه رو معنی کردن.

 قبل از همه پست ریاست.

 خلاصه واستون بگم که هر کسی صبح زود تر بیاد آموزشکده اون روز می شه رئیس . خودتون تا آخرشو بخونین.

از ساختمونش واستون چی بگم. یه محیط آروم و بی سر و صدا کلاس های بزرگ و دل باز.

فقط قسمت اداریش فضایی در حدود ۳۰۰۰ اینچ زیر بنا داره

سلفش وایییییییی وقتی این بچه هایی رو که داخل سلف مشغول غذا خوردن هستن و می بینی لذت غذا خوردن و با تمام وجود درک می کنی.

تو کل کشور تنها آموزشکده ای که به فکر خونه داری دانشجویانش هست همین جاست وقتی می ری غذا رو بگیری می گه آقا بفرما اینم قاشق ولی باید خودت بشوریش.

بگذریم ما که این دو سال و تحمل کردیم یه ترم دیگم روش ولی جریان جدیدی که تازه سر و صداش بلند شده

اختلاف واحدهای ارائه شده آموزشکده با سرفصل های وزارت علوم.

اولین دانشجویانی که متوجه این قضیه شدن دانشجویان رشته صنایع چوب بودن که کارگاه های دو واحدی واسشون سه واحدی ارائه شده بود ولی به اندازه دو واحد کارگاه می رفتن و قرار داد آموزشکده با کارگاه ها هو دو واحدی بوده.

تا اینکه چند تا سرفصل از آموزشکده های دیگه هم پیدا شد و متوجه شدیم که حدود ۱۰ تا ۱۵ واحد بدون احتساب دروس پیش اختلاف واحد وجود داره.

این فقط یه رشته است که با یه حساب سر انگشتی حدود ده دوازده میلیون تومن اضافه اخذ شده.

بعد از اینکه هیچ کدوم از مسئولان این آموزشکده جواب قانع کننده ای رو در مورد این موضوع ندادن یه جمع کوچیکی از دانشجویان به این تصمیم رسیدن که یا با یه شکایت نامه رسمی این قضیه حل بشه یا با خبر شدن یه روزنامه پر تیتراژ.

من همین جا از تمام دانشجویانی که در هر روزنامه ای می تونن واسه ما کاری انجام بدن یا آشنایی دارن دعوت به همکاری می کنم و واسه هر روزنامه ای که با چاپ این موضوع موافقت کنه تموم مدرک ها را به صورت کتبی و پیوست نامه ارسال می کنم.

که احتمالا این اختلاف واحد واسه تموم رشته ها باشه که اگه بشه اونو ثابت کرد مبلغ قابل توجه ای بشه که واسه هر دانشجو شاید هزینه چند ترم زندگی باشه.

به هر حال به غیر از روزنامه یه شکایت نامه رسمی هم تنظیم شده که علاوه بر قضیه اختلاف واحد ها به شرایط بد آموزشی هم پرداخته شده که تو پست بعدی تاریخ و مکان جمع شدن دانشجویان و واسه خوندن و امضا کردن اون می گم.

آرزومند آرزوهای نیک و زیبای شما.