(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

استخر مختلط در تهران !! ( طنز )

استخر مختلط در تهران !! 

عکس در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه ارسال ارتعاشات صوتی برای تقویت حافظه و ایجاد آرامش

brain wave generator برنامه شبیه ساز حالات مغز که با استفاده از فرکانسهای خاص میتواند حالاتی را برای مغز مانند آرامش یا تفکر  و ... ایجاد کند . این برنامه ادعا میکند که میتواند ب ایجاد فرکانسهایی از صدا خلاقیت یا تمرکز را افزایش دهد ،‌میتواند سر درد را بهبود ببخشد ،‌میتواند مغز را برای مطالعه آماده کند میتواند مغز را به خواب ببرد ، میتواند مغز را هیپنوتیزم کند و ... و همچنین صداهایی مانند بارش باران یا امواج اقیانوس و ... را ایجاد میکند . البته همه این توضیحات توسط سازندگان این برنامه ادعا شده اند و قبل از استفاده میتوانید بیشتر در مورد آن مطالعه کنید ،‌ دانلود این نرم افزار شگفت انگیز از میهن دانلود

   منبع میهن دانلود www.Mihandownload.com

توجه: دانلود  در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ساخت تصاویر موزائیکی با Mosaic Creator Professional 3.1

Mosaic Creator Professional 3.1 Build 348
Mosaic Creator Professional 3.1 Build 348Mosaic Creator یک نرم افزار فتو موزائیکی حرفه ای و ابزاری جهت ساخت تصاویر موزائیکی می باشد.
در این نرم افزار رنج زیادی از گزینه ها جهت کنترل چگونگی توزیع پیکس های تصاویر و پارامترهای رندرینگ پیشرفته وجود دارد. سایز تصویر و تعداد تصاویر استفاده شده نامحدود می باشد. خصوصیات یکتا و بی نظیر این برنامه امکان تعریف پیکسل های غیرمستطیلی همانند پازل، سه گوش ، شش گوش، و بسیاری دیگر را فراهم کرده است. بیش از 600 نوع الگوی از پیش طراحی شده در این نرم افزار گنجانده شده که می توان از آنها بهره برد. همچنین کاربران می توانند الگوهای شخصی نیز ایجاد کنند.
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

بازی شطرنج chess buddy

بازیهای موبایلمنبع: www.p30download.com


chess buddyبازی فوق العاده زیبا و حرفه ای Chess buddy برای تمام کسانی که به شطرنج علافه دارند. از ویژگیهای منحصر به فرد این بازی می توان به امکانات و محیط بازی اشاره کرد که شبیه به مسابقات بزرگ شطرنج در جهان است.
دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ساخت تصاویر پانوراما و چرخشی را توسط نرم افزار قدرتمند ArcSoft P

تا به حال شده قصد داشته باشید تا تصاویر یک منظره و یا یک محیط را به صورت یکپارچه در سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید و اصلا تصاویر را به گونه ای طراحی نمایید که در هنگام مشاهده تصاویر محیطی مجازی و شبیه سازی شده را همانند منظره واقعی شبیه سازی نمایید. انجام این کار امروزه به راحتی توسط تصاویر Panorama امکان پذیر می باشد. به عنوان مثال شما از یک محیط به صورت عرضی عکس برداری می نمایید و سپس به وسیله نرم افزارهایی که قابلیت ساخت تصاویر پانوراما را در اختیار شما قرار می دهند اقدام به ساخت تصویر مجازی خودمی نمایید. این ویژگی را امروزه در گوشی های تلفن همران نیز می توانید بیابید که البته این ویژگی در هنگام عکسبرداری می باشد و معمولا دارای محدودیت 3 و 5 عکس می باشد.

در این مطلب شما را با نرم افزاری برای ساخت تصاویر پانوراما آشنا می سازیم.

 

Panorama Maker Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توانید اقدام بع ساخت تصاویر پانوراما نمایید. این نرم افزار ابزاری را در اختیار کاربر قرار می دهد تا با استفاده از آن ها و عکس های مورد نظر خود که به منظور ساخت چنین تصاویری آماده شده است بتوانند تصاویر پانورامای خود را بسازند. همچنین در این نرم افزار کاربران قابلیت قراردادن امکانات مختلفی را برای کاربران دارند و از امکانات می توان به قرار دادن کلید های کنترلی جهات بر روی تصاویر اشاره نمود. این برنامه محصولی از شرکت نرم افزاری ArcSoft می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- توانایی ساخت تصاویر پانوراما با کیفیت بالا در حجم کم

- قابلیت ساخت تصاویر با زاویه چرخش 360 درجه تصویر

- استفاده آسان از نرم افزار با رابط گرافیکی کاربری بالا

- قابلیت قراردادن عکس های متوالی در تصاویر

- قابلیت ایجاد تغییرات و تنظمیات مختلف برای ساخت تصاویر

- توانایی ذخیره سازی تصاویر در یک عکس عریض با فرمت JPG

و ... . 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...