(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

یه روش ساده ولی عملی واسه راحت شدن از دست فیلترینگ

الان جو یه طوری شده که تا کسی حرف از عبور از فیلتر می زنه همه یه جوری نیگاش می کنن ولی خوب شاید بنده خدا دنبال کرک یه برنامه می گرده که نمی دونم واسه چی این سایت ها رو فیلتر کردن بگذریم.
اول از همه باید بگم که هر آدرس اینترنتی که شما داخل وب بروزر خودتون وارد می کنین یه معادل عددی هم داره.
به عنوان مثال سایت تک تاز که فیلتر شده رو می گم.
URL : www.taktaz.com
IP : 70.84.108.56
خوب حالا تنها کاری که ما می خواییم انجام بدیم اینه که به جایی آدرس معمول یه سایت از آی پی اون استفاده کنیم و اون سایت و باز کنیم.
شما الان اگه یه امتحان کوچولو در مورد همین مثال بالا که گفتم انجام بدین کاملا منظور من و متوجه می شین.
یه بار آدرس و کامل بزنید که چیزی جز همون پیغام مخابرات مبنی بر غیر قابل دست رس بودن سایت رو می بینید و یک بار هم اون آی پی رو که من دادم رو وارد کنید می بینید که خیلی راحت بدون هیچ درد سری و با همون سرعت همیشگی سایت واستون باز می شه.
حالا ما باید بتونیم آی پی هر سایتی رو کی می خواییم بدست بیارم .
داخل RUN تایپ کنید cmd بعد وقتی صفحه باز شد اول تایپ کنید ping بعد یه فاصله و بعد از اون هم آدرس کانل سایتی که می خواهین آی پی شو بدست بیارین.
دستوری که زده می شه باید به این صورت باشه
ping www.taktaz.com
بعد از این از طرف سیستم شما چهار تا پکت اطلاعات واسه سرور اون سایت فرستاده می شه در صورتی که هیچ مشکلی وجود نداشته باشه از اون سرور هم چهار تا جواب واسه شما فرستاده می شه که مدت زمان برگشت جواب رو هم واسه شما درج می کنه.
و همچنین آی پی آدرسی رو که وارد کردین.
خوب دیگه کاری نمونده فقط اون آی پی رو به جای آدرس اولیه وارد کنید.
البته در مورد فیلترینگ الان خیلی بد فکر می کنن ولی شما یه خبر نگار و در نظر بگیرید که واقعا کارش گیره خوب این بنده خدا چه گناهی داره من چند وقتی وقتی کسی می آد کافی نت همین جا خودم واسش هر سایت رو لازم داشته باشه باز می کنم واسش ولی خوب به فکر این بودم که هر کسی بتونه از خونه هم راحت کار منه.
امیدوارم همیشه موفق باشین.
                                         کافی نت اهورا

همه انسان ها در یک مورد با هم مشترک هستن.
همه اونها با هم فرق دارن.

نگهبان خورشید زرتشت

در وقت هزیزنه خود صرفه جویی کنید.
دوستان عزیز شیروانی رو که از سرعت پایین شبکه  چه در کافی نت ها و چه در پی سی های شخصی گله دارن و دعوت می کنم تا برای یه بار هم شده کافی نت اهورا را امتحان کنید تا مشتری دائمی ما شوید.
شیروان خ کاشانی جنب مخابرات.
خوش آمد گویی ما رو پیشا پیش پذیرا باشید.

جدا سازی عکس های آواتار(Avatar)

با این برنامه می تونید عکس های که دوستانتون در صفحه پی ام خودشون می زارن و مسنجر اجازه کپی یا دانلود اونها رو به شما نمی ده بگیرید.
در کل برنامه جالبیه می تونید از اینجا دانلودش کنید.

Magic-Login-Full++

بیشتر شما دوستان فک کنم دیگه باید با یاهو هفت کامل آشنا شده باشین و بیشتر سوراخ سمبه هاش رو هم گشته باشین.
اینم مجیک لوگین واسه یاهو هفت که بتونید هر چند تا آیدی که خواستین همزمان لوگین کنید.
۱۰۰٪جواب می ده.
برنامه رو می تونید از اینجا بگیرین.

مسنجر جدید گوگل

این روزها بعد از اون حرکت یاهو به یاد خدا بیامورز یوزر روم که امید وارم رحش شاد باشه کل یاهو یه خورده که چی بگم کلا گند زده و همه از دستش ناراضی اند یه خبر هایی هو از جمع شدنش هر چند وقت یه بار پخش می شه.
خوب گوگل هم بی کار نشسته و مسنجر جدیدشو داده بازار البته هنوز کامل نشده ولی خوب من لینکشو واستون می زارم هر کسی خواست بگیره و واسه امتحانم که شده یه یوزر درست کنه.
از مزایای این مسنجر سرعت بسیار بالای اون در ارتباط با سرورش و جابجایی سریع عکسه که می گن خود این مسنجر به صورت اوتوماتیک حجم عکس و به نحوی که لطمعه ای به کیفیتش نخوره کم می کنه و اونو ارسال می کنه.
این مسنجرو می تونید از اینجا بگیرید.
این صفحه ای که باز می شه یه خورده سنگینه ولی خوب می ارزه خوب که کامل شد باید یه یوزر واسه خودتون درست کنید و مرحله دوم بهتون اجازه دانلود مسنجرو می ده.
از الان دارم اون روزی رو می بینم که گوگل هم بیاد بگه قلط کردم شکر خوردم مسنجر دادم بازار یه بهتره بگم این مسنجرو دادم به ایرانیا.

آرزوی بوی خوش

یه روز کافی نت نشسته بودم و مثل همیشه مشغول دانلود آهنگ جدید و دنبال مقاله بودم یهو کف پام شزوع کرد به خاریدن کفشمو در آوردم که پامو بخارونم چشتون روز بد نبینه پامو خاروندم تموم شد ولی مگه حالا بوی پا از مغازه می ره بیرون باد بزن فوت کن پنکه رو روشن کن نه نمی شه بالاخره هر طور بود  به کمک هزار و یک اسپری خوش بو کننده مغازه رو روبراه کردم حالا موند دستم و چیکار کنم مگه کار شستن بود صابون و مایع دستشویی و هر چیز دیگه ای که به فکرتون می رسه نه نشد دیگه از دستم نا امید شدم اگه سنگ پاهم می کشیدم بوش نمی رفت.خلاصه یکم بنزین ریختم روش که حداقل بوی بنزین بده به هرحال بهتره بگی دستام رنگی بود با بنزین شستم تا بگی کف پامو خاروندم دستم کپک زده می ترسیدم تا فردا صبح دستم سولفاته ببنده هر طوری بود تموم شد و شب هم خونه هر چوی ادکلن بود روش خالی کردم.
فرداش کافی نت نشسته بودم با خودم فک می کردم اگه یه روزی خدایی نکرده تصادف کنم منو ببرن بیمارستان حالا اورژانس و یه کاریش می کنیم چون زیاد مهم نیست که تو این بخش کفش مصدوم و در بیارن ولی اگه کار به اتاق عمل رسید چه خاکی تو سرم بریزم نکنه کفشامو در بیارن یهو تو اتاق عمل به جای من متخصص بیهوشی خودش بیهوش شه.
این شد که افتادم دنبال اینکه ببینم چه چیزی می تونه این بوی بد و از من بگیره.
اگه یه سگ هفت تا توله داشته باشه و  توله اول مرده باشه و بوی گند گرفته باشه و توله دومی اونو خورده باشه و خودش هم مرده باشه و اونم بوی گند گرفته باشه و توله سومی اونو خورده باشه و اونم مرده باشه تا توله هفتم و اونم بوی گند گرفته باشه و مادرشون اونارو خورده باشه و مرده باشه وقتی کفش منو بگیری جلوی پوزش از بوی گند بلند می شه فرار می کنه میگه هزار رحمت به بوی لاشه توله هام.
خلاصه که هر مهمونی ای میریم خونه خودمون یا هر شرکت با کلاسی که کف و فرشو موکت کردن آبروریزی می شه که بیا و ببین از ما که گذشت شما به فکر باشین.
آرزومند بوی خوش برای پاهای کپک زدتون.

یه چند تا عکس که به نظر خودم واقعا می شه بهشون گفت عکس هنری







اینم یه عکس از فرهاد مهراد
آیینه می شکنه هزار تیکه می شه
                                            اما باز تو هر تیکه ش عکس منه

یک سری آمار واقعا تکان دهنده

معیار پیروزی بنیادگرایان اسلامی در کنترل جامعه، کنترل در عمق و در کل جامعه است که به وسیله آن، آزادی و حقوق زنان را سرکوب مى کنند. در ایران، ملاهای حاکم به مدت بیست و پنج سال قوانین اهانت آمیز و سادیستی و تنبیهات را بر زنان و دختران تحمیل کردند. آنها را در یک سیستم جداسازی آپارتاید جنسی به بردگی کشیدند. حجاب، موقعیت انسان درجه دوم، شلاق و سنگسار تا حد مرگ را تحمیل کردند.

در همراهی با گرایش جهانی، بنیادگرایان شیوه دیگری را نیز برای غیر انسان ساختن زنان و دختران افزوده اند: خرید و فروش آنها برای فاحشه گری. تعیین تعداد دقیق قربانیان غیرممکن است، اما بنا بر یک منبع رسمی در تهران، نرخ رشد تعداد دختران نوجوان در فاحشه گری 635 درصد بوده است. بالابودن این آمار حکایت از این دارد که چگونه این نوع از آزار بسرعت رشد کرده است. در تهران بطور تخمینی 84000 زن و دختر فاحشه وجود دارد. بسیاری از آنها در خیابانها هستند، برخی دیگر در 250 فاحشه خانه که بنا بر گزارش هایی در تهران اداره مى شوند، هستند. این تجارت همچنین بین المللی است: هزاران زن و دختر ایرانی در بردگی سکس در خارج به فروش رسیده اند.

رئیس دفتر انترپول در ایران معتقد است که امروزه تجارت برده سکس یکی از سودآورترین کارها در ایران است. این تجارت جنایت آمیز بدون اطلاع داشتن و شرکت بنیادگرایان حاکم صورت نمى گیرد. مقامات دولتی خود نیز در خرید و فروش و آزار جنسی زنان و دختران دست دارند.

بسیاری از دختران از خانواده های فقیر مناطق روستایی مى آیند. اعتیاد به مواد مخدر در سرتاسر ایران همه گیر است. برخی از والدین معتاد فرزندان خود را مى فروشند تا اعتیاد خود را حفط کنند. درصد بالای بیکاری، 28 درصد برای جوانان در سنین 15 الی 29 سال و 43 درصد برای زنان 15 الی 20 سال، عامل مهمی است برای کشاندن جوانان بیقرار به قبول پیشنهاد کارهای پر از خطر. تاجران برده از هر موقعیتی که در آن زنان و کودکان ضربه پذیر هستند، سوء استفاده مى کنند. مثلا: به دنبال زلزله اخیر در بـم، دختران یتیم دزدیده شده و به یک بازار شناخته شده در تهران برده شدند که در آن تاجران ایرانی و خارجی با یکدیگر ملاقات مى کنند.

مقصد مشهور قربانیان تجارت برده سکس، کشورهای عربی در خلیج فارس است. بنا بر گفته رئیس اداره قضایی استان تهران، قاچاق چیان دختران بین سن سیزده و هفده را مورد هدف قرار میدهندمى دهند. حتی گزارش هایی وجود دارد مبنی بر فرستادن تعدادی دختر بچه هشت و ده ساله به کشورهای عربی. به دنبال فرار یک دختر هجده ساله از زیر زمین یک خانه, که گروهی از دختران قبل از فرستادن به قطر, کویت و امارات متحده عرب، در آن نگهداری مى شدند، یک دارو دسته کشف شد. تعداد زنان و دختران ایرانی ای که از کشورهای خلیج فارس اخراج مى شوند، حاکی از درجه بالای این تجارت است. به محض بازگشت به ایران، بنیادگرایان اسلامی قربانیان را ملامت کرده و اغلب آنها را مورد تنبیه بدنی قرار داده و بزندان می اندازند. زنان معاینه مى شوند که تعیین گردد که آیا آنها دست به "اعمال غیر اخلاقی" زده اند یا نه. مقامات مى توانند بر طبق نتیجه معاینات، مانع خروج دوباره زنان از کشور بشوند.

پلیس پرده از تعدادی از شبکه های فحشا و بردگی که از تهران اداره شده و دختران را به فرانسه، بریتانیا، و همچنین به ترکیه مى فروخته اند، برداشت. یکی از شبکه های مستقر در ترکیه، زنان و دختران ایرانی قاچاق شده را مى خرید، به آنها پاسپورت جعلی مى داد و آنها را به کشورهای اروپایی و کشورهای خلیج فارس منتقل مى کرد. در یک مورد، یک دختر شانزده ساله به طور قاچاقی به ترکیه فرستاده گشت و سپس به یک اروپایی 58 ساله به مبلغ 20 هزار دلار فروخته شد.

در شمال شرقی استان خراسان، پلیس محلی گزارش داد که دختران بعنوان بردگان سکس به مردان پاکستانی فروخته مى شوند. مردان پاکستانی با دختران مابین دوزاده تا بیست ساله ازدواج مى کنند و سپس آنان را به فاحشه خانه هایی که در پاکستان "خرابات" نامیده مى شوند، مى فروشند. یک از این شبکه ها بهنگام تماس با خانواده های فقیر در اطراف مشهد و پیشنهاد ازدواج با دختران، لو رفت. دختران سپس از طریق افغانستان به پاکستان برده مى شوند، جاییکه به فاحشه خانه ها فروخته مى شوند.

در جنوب شرقی مرز استان سیستان و بلوچستان، هزاران زن ایرانی به مردان افغانی فروخته شده اند. مقصد نهانی آنان نامعلوم است.

یکی از عواملی که به ازدیاد فحشا و تجارت برده سکس کمک مى کند، تعداد دختران جوانی است که از خانه فرار مى کنند. دختران علیه محدودیتهای بنیادگرایانه ای که بر آزادی آنها تحمیل مى شود، بر علیه آزار در خانه و اعتیاد والدین شورش مى کنند. متاسفانه دختران در راه مبارزه برای آزادی، با آزار بیشتر و استثمار روبرو مى شوند. 95 در صد دخترانی که از خانه فرار مى کنند به فحشا کشیده مى شوند. تنها در تهران تخمین زده شده است که 25000 کودک خیابانی، در نتیجه فرار از خانه، وجود دارند که بیشر آنها دختر هستند. جاکش ها، کودکان خیابانی، فراری ها و دختران ضربه پذیر دبیرستانی را در پارکها شکار مى کنند. یک مورد نمونه ماجرای لو رفتن زنی است که دختران ایرانی را به مردان در کشورهای خلیج فارس مى فروخت. برای مدت چهار سال وی دختران فراری را شکار کرده و به آنها مى فروخت. او حتی دختر خودش را هم به مبلغ 11 هزار دلار آمریکا فروخت.

با در نظر گرفتن استبداد حاکم در ایران, بیشتر این فعالیتهای سازمان داده شده برای مقامات شناخته شده است. رو شدن شبکه برده سکس در ایران نشان داده است که بسیاری از ملاها و مقامات در استثمار جنسی و تجارت زنان و دختران دست دارند. زنانی گزارش داده اند که آنها برای اینکه یک قاضی را وادار کنند که طلاق آنها را تایید نماید, مجبور مى شوند با وی همخوابگی کنند. زنانی که به علت فحشا دستگیر مى شوند، مى گویند که آنها مجبورند با مقامات دستگیر کننده خود همخوابه شوند. گزارش هایی وجود دارد مبنی بر بردن زنان جوان برای ملاهای ثروتمند و قدرتمند توسط پلیس.
آینده این مملکت چی می شه.
حد اقل یه خورده دربارش فک کنید.