(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

(( مرکز خرید خاطره ))

آیا می دانید افراد موفق چه مطالبی را می خوانند ؟

کاشکی ...

امروز ۲۸ شهریور سال ۱۳۸۵ خورشیدی .

اگه اشتباه نکنم تولدم باشه و تا الان یعنی ساعت ۸:۵۶ دقیقه عصر کسی بهم تبریکی نگفته شمعی فوت نکردم و کادویی باز نکردم.

نمی دونم چند ساله می شم ولی از خدا می خوام سالهای بعد رو هم بهم کمک کنه تا تولدم شلوغ نشه و مثل امسال

خودم تو دلم واسه خودم جشن تولد بگیرم.

Photoshop Effect

سلام

الان هر جای اینترنت که سر می زنیم بدون رد خور داخل هر صفحه ای یه سری بنر و تبلیغات رو می بینیم.

من خودم رو در نظر می گیرم بین کل این تبلیغاتی که می بینم واسه تبلیغات سه بعدی بیشتر وقت می زارم و می خونمشون.

 نه به خاطر موضوع تبلیغ بلکه به خاطر نحوه ارائه تبلیغ !

خوب خیلی از دوستانی که دنبال یه سری برنامه واسه طراحی سه بعدی مخصوص بنر می گردن.

اینجا یه لینک می زارم که کارشونو راحت می کنه.

کل آموزش رو هم به خاطر سنگینی صفحه وبلاگ و همچنین احترام به قانون کپی رایت نمی زارم تا دوستان گل گرافیک کارمون از سایت اصلی اونو ببینند.

آموزش کامل رو از اینجا می تونید ببینید.        :: آموزش ::

فقط چند تا نمونه کار و اینجا می زارم.

Mehraboni13

Mehraboni13

 

Mehraboni13  Mehraboni13

Mehraboni13  Mehraboni13

 

 

جدی نگیرین

جدی نگیرین من که می گم تبلیغات تیغه

Mehraboni13

احتیاج

گفتم ای فاحشه که داد به باد

                                   شرافت و غرور تو را

ناله از ته دل سر داد که ای

 :: احتیاج ::

زاده زر مادر فساد

                        لعنت به روح مادر معروفه تو باد.

پق پق !!

نمی دونم شما هم از اون پلاستیکای دون دون ترکوندین یا نه

من که باهاشون زندگی می کنم. جای همتون خالی تو انبار یکی از آشناهامون یه عالمه از اون پلاستیکای دون دون از نوع درشتشون پیدا کردم هر چقد تونستم ترکوندم و بقیشو آوردم خونه.

پق پق .......... . به نظرتون این صدایی که بعد از ترکوندن اونا می شنویم چیه

نه یه صدای معمولی نیست اون طفلکی ها دارن با تمام وجودشون داد می زنن که به بقل دستیهاشون خبر بدن که یه دیوونه بهشون حمله کرده و داره اونا رو از هم جدا می کنه.

ولی کاری از دستشون بر نمی آد و می شینن و مردن همدیگه رو تماشا می کنن تا نوبت خودشون برسه.

پق پق !!

چرا اونا نمی تونن قبل از مردن هم دیگه رو صدا بزنن چرا ؟

چرا ما آدما تا یکی نمیره صداشو نمی شنویم چرا‌؟

پق پق !!

من که بعد از حساب تنها کاری که کردم سرم و خاروندم!

 این سوال رو فقط ذهنی حل کن و از قلم و کاغذ و ماشین حساب استفاده نکن:
عدد ۱۰۰۰ رو فرض کن . ۴۰ تا بهش اضافه کن . حاصل رو با یه ۱۰۰۰ دیگه جمع کن. عدد ۳۰ رو به جوابت اضافه کن. با یه ۱۰۰۰ دیگه جمعش کن. ۲۰ تای دیگه بهش اضافه کن. ۱۰۰۰ تای دیگه جمع کن و نهایتا ۱۰ رو به این حاصل جمع اضافه کن . سریع بگو حاصل چنده؟
جواب:
به عدد ۵۰۰۰ رسیدی؟  اما جواب درست ۴۱۰۰ بود. باورت نمی شه ؟ پس ماشین حساب و واسه چی ساختن . امتحان کن. وایستادی چرا حساب کن ببین مخت نم کشیده دیگه!!